sinds 1942 ontwerpen, produceren en leveren we toonaangevende werkomgevingen. Wij hebben geleerd dat dat tijd, middelen en vaardigheden vraagt.

 

daarom zijn we er.

om je werk te vergemakkelijken.

Een aantal van onze klanten:

Onze diensten

Werkomgeving

Bij Kinnarps is het creëren van geweldige kantooroplossingen onze tweede natuur. We doen het al verschillende decennia en dankzij onze passie, onze ervaring en onze continue drang naar innovatie willen we een pionier blijven.

  • Next Office
  • Verken toekomstige werkplekconcepten
  • Activity based werken (een van de vele opties)
  • Holistische benadering die zowel meubilair, geluid, licht, kleur, luchtkwaliteit en technologie omvat
  • Duurzame, flexibele en ergonomische oplossingen
  • Verhoogde creativiteit en welzijn van de werknemers

Onderwijs

Het plannen, ontwerpen en creëren van werkomgevingen die de toekomstige generaties beïnvloeden is een verantwoordelijkheid en een eer die we erg serieus nemen. Scholen zijn dan ook de belangrijkste werkplekken van al.

  • Complete oplossingen
  • Ready-to-go concepten voor klaslokalen, corridors, bibliotheken, kantines & meer
  • Inspirerend interieurdesign
  • Verschillende ruimtes voor verschillende manieren van onderwijzen en leren
  • Ergonomische & moderne werkplekken voor leerkrachten

Zorgsector

Comfort en welzijn zijn cruciaal in ziekenhuizen en zorgcentra. We zijn erg bewust bezig met de zoektocht naar oplossingen die deze waarden ondersteunen. 

  • Complete oplossingen
  • Ready-to-go concepten voor recepties, ruimtes voor dagbesteding & meer
  • Opbeurend interieurdesign dat het welzijn ondersteun
  • Focus op ergonomie en comfort

Extra diensten

Naast de mogelijkheid om verschillende ruimtes in te richten bieden we ook een aantal extra diensen aan, zoals:

  • Verhuur/lease meubilair
  • Kabelmanagement
  • Reiniging meubilair
  • Verhuizing & transport
  • Hergebruik & recyclage
  • Stockage in ons magazijn
  • Akoestiek & verlichting
  • Interieurdesign

Kinnarps Basic Service: Altijd aangepast aan je noden

Anders Hermansson

“Onze service biedt ondersteuning van bij de start tot aan het einde, in zes duidelijke stappen. Dit proces verzekert dat iedere klant, ongeacht de grootte van het order, een kwaliteitsvolle oplossing krijgt.

Anders Hermansson , Acting COO

1

Analyse

We starten met een gedetailleerde analyse van je wensen en noden, en de vereisten voor jouw specifieke werkplek.

2

voorstel

We bezorgen je een voorstel in 2D en 3D, met meubilair, kleur- en materiaalkeuzes. Bovendien kunnen wij ook een volledig interieurconcept uitwerken. Samen gaan we op zoek naar de perfecte oplossing.

3

ondersteuning

In dit stadium is het cruciaal om het management, het personeel en andere belanghebbenden in het proces te betrekken. Zie, voel en test het meubilar uit in onze showroom. Voor grote projecten bieden we testmeubilair aan, zodat we perfect kunnen tonen hoe ons meubilair zou passen in een bepaalde setting.

4

bestelling

Wanneer de beslissing is genomen, maken we een klantennummer aan. Je ontvangt binnen de paar dagen een orderconfirmatie en de levertermijn wordt gefinaliseerd.

5

Levering

Op de voorziene dag leveren wij het meubilair. We gebruiken dekens om je bestelling te beschermen en onze installateurs controleren nog een laatste maal de kwaliteit nadat het meubilair is geïnstalleerd.

 

6

SERVICE

Ook nadat je alles heb geïnspecteerd, blijven wij ideeën uitwerken voor eventuele veranderingen in je bedrijf.

WIL JE MEER WETEN OVER DE PERFECTE OPLOSSING VOOR JOU?

Contacteer ons

We zijn er voor jou.
Van begin tot het einde.

Op zoek naar een specifiek product? Interesse om een oplossing aan te passen aan je individuele noden? Of gewoon gebeten om meer te leren over ons aanbod? Neem contact op met ons - we zijn er voor jou!