Informatie voor partners en klanten
(Covid-19)

Maandag, 4 mei 2020

Beste partners en klanten,

De veiligheid van en zorg voor onze klanten en medewerkers is onze topprioriteit bij Kinnarps. Op dit moment passen we ons dagelijks aan om de uitdagingen veroorzaakt door COVID-19 (Coronavirus) aan te pakken. We luisteren naar de experts en volgen zorgvuldig de gezondheidsrichtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) met betrekking tot werknemers en bezoekers in al onze faciliteiten en showrooms.

Onze kantoren zijn vanaf 4 mei weer open en showroombezoeken kunnen doorgaan op afspraak. Wij nemen hierbij uiteraard de nodige veiligheidsmaatregelen in acht en kunnen verzekeren dat je bezoek zal verlopen volgens de richtlijnen opgesteld door de Nationale Veiligheidsraad.

Zoals de zaken er nu voor staan, verloopt de productie in onze fabrieken in Zweden zoals gepland. We hebben controle over ons gehele productieproces en houden ons nauwgezet aan het huidige gezondheids- en veiligheidsadvies. Onze leveringen worden zoals gepland door heel Europa verzonden en we kunnen veilig in een ononderbroken keten tot aan de klant leveren. Onze bezorgers nemen de nodige voorzorgsmaatregelen om de veiligheid van onze klanten te waarborgen.

Ons doel blijft om onze klanten duurzame interieuroplossingen te bieden. Bovendien kunnen onze Sales & Project Consultants ook advies geven bij de aanpassing van je kantooromgeving aan deze nieuwe realiteit.

Heb hier hierover nog vragen? Contacteer ons via ons algemeen e-mailadres info@kinnarps.be of neem rechtstreeks contact op met je contactpersoon binnen het bedrijf.

Zorg goed voor jezelf!

Namens het volledige team,

Isabelle d'Haene, Country Manager, Kinnarps Belux