Informatie voor partners en klanten
(Covid-19)

Vrijdag, 19 maart 2020

Beste partners en klanten,

De veiligheid van en zorg voor onze klanten en medewerkers is onze topprioriteit bij Kinnarps. Op dit moment passen we ons dagelijks aan om de uitdagingen veroorzaakt door COVID-19 (Coronavirus) aan te pakken. We luisteren naar de experts en volgen zorgvuldig de gezondheidsrichtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) met betrekking tot werknemers en bezoekers in al onze faciliteiten en showrooms.

Zoals de zaken er nu voor staan, verloopt de productie in onze fabrieken in Zweden zoals gepland. We hebben controle over ons gehele productieproces en houden ons nauwgezet aan het huidige gezondheids- en veiligheidsadvies. Onze leveringen worden zoals gepland door heel Europa verzonden en we kunnen veilig in een ononderbroken keten tot aan de klant leveren. Onze bezorgers nemen de nodige voorzorgsmaatregelen om de veiligheid van onze klanten te waarborgen.

Ons doel is om onze klanten duurzame interieuroplossingen te blijven bieden. Hoewel de situatie op dit moment moeilijk is, met veel werkplekken stilgelegd, kan dit een goed moment zijn om levering en installatie van ons te ontvangen zonder dat dit uw dagelijkse activiteiten beïnvloedt.

Omdat de situatie in de wereld voortdurend verandert, volgen we de ontwikkelingen en houden we u op de hoogte van de maatregelen die we nemen. Onze kantoren zijn momenteel gesloten, maar we blijven uiteraard beschikbaar! Stel uw vraag via ons algemeen e-mailadres info@kinnarps.be of neem rechtstreeks contact op met uw contactpersoon binnen het bedrijf.

Zorg goed voor jezelf!

Namens het volledige team,