Sales Assistant

GEEF VORM AAN HET KINNARPS VAN MORGEN


Als producent en leverancier van ergonomisch meubilair zijn wij in België al meer dan 25 jaar de referentie op het vlak van totaaloplossingen voor efficiënte en inspirerende werkomgevingen en dit in de context van kantoren, zorginstellingen en scholen. Wat in 1942 startte als familiebedrijf in het kleine dorpje Kinnarp in het zuiden van Zweden is uitgegroeid tot een internationale organisatie, met duizenden medewerkers over de hele wereld. Die familiale bedrijfssfeer blijven we koesteren, hoe groot we ook worden.
Samen met onze werknemers evolueert ons bedrijf continu. We houden hiervoor niet alleen rekening met de noden van de markt, maar respecteren de ambities van onze werknemers en luisteren naar hun behoeftes. Ons succes gaat hand in hand met onze gretigheid om te blijven evolueren en te blijven leren.
Onze verkooporganisatie voor België en het GH Luxemburg heeft haar kantoren en showroom in Wemmel en telt 40 medewerkers die zich persoonlijk engageren om bij te dragen aan de toekomst van Kinnarps.

 

functie

Om ons team te versterken zoeken wij een allround sales assistent(e). Je komt terecht op ons hoofdkantoor in Wemmel en zal deel gaan uitmaken van onze commerciële binnendienst. Het takenpakket is gevarieerd en uitdagend. Tot je verantwoordelijkheden hoort het maken en herwerken van offertes, inclusief het uitwerken van Word-documenten op een klantgerichte wijze zodat dit als volwaardig verkoop document naar de klant vertrekt. Verder zorg je voor het ingeven en opvolgen van de bestellingen van de klant en het nakijken van orderconfirmaties van de leveranciers, om te komen tot een correcte en vlotte aan- en uitlevering van de bestellingen aan onze klanten. Ook het geven van technische ondersteuning aan de sales-collega’s met specifieke productvragen maakt deel uit van je functie.

 

PROFIEL

Binnen deze functie is het van belang dat je administratief sterk bent, houdt van cijfers en graag ondersteuning biedt aan sales collega’s en klanten. Goede talenkennis ( Nederlands, Frans en Engels) en vlot gebruik van Word, Excel en Outlook zijn noodzakelijk. Professionele bagage door een eerste werkervaring in een soortgelijke functie is zeker een voordeel. Verder vereist de job dat je stressbestendig bent, goed georganiseerd en prioriteiten kan stellen. Je zal je zeker thuis voelen binnen ons team als je communicatief bent, leergierig en dynamisch. 

 

AANBOD

Kinnarps biedt je een vast contract voor deze uitdagende en veelzijdige job in een groeiend en financieel gezond bedrijf met toekomst.

Je komt terecht in een leuk team en een aangename, moderne werkomgeving.

We bieden je een aantrekkelijk verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering aan.

Herken je je in deze functie?  Mail je CV met motivatiebrief naar: carolien.vanbelle@kinnarps.be